FAQ – pytania i odpowiedzi
1. Jak działa SuperKasa?
SuperKasa jest serwisem internetowym, który pełni funkcję pośrednika między pożyczkobiorcami a pożyczkodawcami, gromadząc w tym celu dane osobowe potencjalnych pożyczkobiorców. SuperKasa pomaga znaleźć firmę pożyczkową, która będzie w stanie zaproponować ofertę najbardziej dopasowaną do oczekiwań oraz potrzeb pożyczkobiorcy.
2. Czy SuperKasa pożycza pieniądze?
Nie. Serwis SuperKasa zajmuje się wyłącznie pośredniczeniem pomiędzy pożyczkobiorcami a pożyczkodawcami. W ramach usług serwisu umożliwiamy złożenie wniosku o pożyczkę oraz wykonanie wstępnej weryfikacji. Następnie gotowy wniosek trafia do firmy pożyczkowej, która będzie gotowa zaoferować wsparcie finansowe.
3. Z jakimi firmami pożyczkowymi współpracuje serwis SuperKasa?
Serwis SuperKasa współpracuje obecnie z 20 firmami pożyczkowymi. Są to zaufane i sprawdzone instytucje finansowe, które posiadają wszelkie niezbędne zezwolenia na działanie w branży pozabankowej. Ponadto są to firmy, które prezentują bardzo wysoki standard pożyczania i zależy im przede wszystkim na zadowoleniu swoich klientów. Oferty przygotowane przez firmy pożyczkowe współpracujące z serwisem SuperKasa będą odpowiedzią na zróżnicowane oczekiwania pożyczkobiorców.
4. O jaką pożyczkę mogę wnioskować w ramach oferty serwisu SuperKasa?
W ramach oferty serwisu SuperKasa pożyczkobiorca może wnioskować o pożyczkę wysokości od 500 zł do 150 000 zł.
5. Ile trwa składanie i rozpatrywanie wniosku o pożyczkę?
Składanie i rozpatrywanie wniosku w serwisie SuperKasa trwa dosłownie chwilę. Jeśli sprawnie uzupełnimy wszystkie wymagane informacje, cały proces nie powinien trwać dłużej niż 15 minut.
6. Jakie dokumenty będą mi potrzebne do złożenia wniosku?
Podczas składania wniosku będzie nam potrzebny wyłącznie dowód osobisty. Dane z dowodu, takie jak: imię, nazwisko, numer oraz seria należy wprowadzić w przeznaczonych do tego celu rubrykach.
7. Jakie informacje będę musiał podać we wniosku?
We wniosku pożyczkobiorca zobowiązany jest wprowadzić informacje odnoszące się do stanu cywilnego, wykształcenia, źródła dochodu, miesięcznej sumy dochodów netto, danych pracodawcy, liczby osób na utrzymaniu, obecnej formy zamieszkania. Na podstawie tych informacji określona zostanie zdolność kredytowa zainteresowanego pożyczkobiorcy.
8. Jaką metodę weryfikacji klienta stosuje serwis SuperKasa?
Serwis SuperKasa przeprowadza wczesną weryfikację tożsamości zainteresowanego pożyczkobiorcy za pomocą przelewu. Metoda ta jest w pełni bezpieczna i pomaga zapobiec ryzyku potencjalnych prób wyłudzenia środków finansowych. Zainteresowany pożyczkobiorca zobowiązany jest wykonać przelew z osobistego rachunku bankowego na kwotę 0,01 zł na jedno z kont serwisu SuperKasy.
9. Czy podane przeze mnie dane osobiste będą poufne i bezpieczne?
Serwis SuperKasa dba o bezpieczeństwo swoich klientów. Wszelkie dane wprowadzone przez klientów są poufne i zabezpieczone specjalnie opracowanymi systemami bezpieczeństwa.
10. W jaki sposób mogę skontaktować się z serwisem SuperKasa?
Zainteresowani klienci mogą kontaktować się z serwisem SuperKasa zarówno za pomocą wiadomości e-mail, jak i infolinii, która czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.