FAQ – pytania i odpowiedzi

1. Jak działa SuperKasa?

SuperKasa jest serwisem internetowym, który zajmuje się gromadzeniem danych osobowych potencjalnych pożyczkobiorców. Portal SuperKasa pełni funkcję pośrednika między pożyczkobiorcami a pożyczkodawcami, który znacznie ułatwia proces zaciągania zobowiązań. SuperKasa pomaga znaleźć firmę pożyczkową, która będzie w stanie zaproponować ofertę najbardziej dopasowaną do naszych oczekiwań.

2. Czy SuperKasa pożycza pieniądze?

Nie. Serwis SuperKasa zajmuje się wyłącznie pośredniczeniem pomiędzy pożyczkobiorcami a pożyczkodawcami. W ramach usług serwisu możemy złożyć wniosek o chwilówkę i poddać się wstępnej weryfikacji. Następnie zostaniemy przekierowani do firmy pożyczkowej, która będzie gotowa zaproponować nam wsparcie finansowe.

3. Z jakimi firmami pożyczkowymi współpracuje serwis SuperKasa?

Serwis SuperKasa współpracuje obecnie z 20 firmami pożyczkowymi. Są to zaufane i sprawdzone instytucje finansowe, które posiadają wszelkie niezbędne zezwolenia na działanie w branży pozabankowej. Ponadto są to firmy, które prezentują bardzo wysoki standard pożyczania i zależy im przede wszystkim na zadowoleniu swoich klientów. Oferty przygotowane przez firmy pożyczkowe współpracujące z serwisem SuperKasa będą odpowiedzią na zróżnicowane oczekiwania pożyczkobiorców.

4. O jaką pożyczkę mogę wnioskować w ramach oferty serwisu SuperKasa?

W ramach oferty serwisu SuperKasa możemy wnioskować o pożyczkę wysokości od 100 zł do 15 000 zł. Minimalny okres kredytowania wynosi 1 miesiąc, a maksymalny to 12 miesięcy. Decyzję o tym, jakie zobowiązanie wybrać, samodzielnie podejmuje zainteresowany pożyczkobiorca.

5. Ile trwa składanie i rozpatrywanie wniosku o pożyczkę?

Składanie i rozpatrywanie wniosku w serwisie SuperKasa trwa dosłownie chwilę. Jeśli sprawnie uzupełnimy wszystkie wymagane informacje, cały proces nie powinien trwać dłużej niż 15 minut.

6. Jakie dokumenty będą mi potrzebne do złożenia wniosku?

Podczas składania wniosku będzie nam potrzebny wyłącznie dowód osobisty. Dane z dowodu, takie jak: imię, nazwisko, numer oraz seria należy wprowadzić w przeznaczonych do tego celu rubrykach.

7. Jakie informacje będę musiał podać we wniosku?

We wniosku pożyczkobiorca zobowiązany jest wprowadzić informacje odnoszące się do stanu cywilnego, wykształcenia, źródła dochodu, miesięcznej sumy dochodów netto, danych pracodawcy, liczby osób na utrzymaniu, obecnej formy zamieszkania. Na podstawie tych informacji określona zostanie zdolność kredytowa zainteresowanego pożyczkobiorcy.

8. Jaką metodę weryfikacji klienta stosuje serwis SuperKasa?

Serwis SuperKasa przeprowadza wczesną weryfikację tożsamości zainteresowanego pożyczkobiorcy za pomocą przelewu. Metoda ta pomaga w wyeliminowaniu oszustów finansowych, którzy starają się wyłudzić pożyczkę na skradziony dowód. Zainteresowany pożyczkobiorca zobowiązany jest wykonać przelew z osobistego rachunku bankowego na kwotę 0,01 zł na jedno z kont serwisu SuperKasy.

9. Czy podane przeze mnie dane osobiste będą poufne i bezpieczne?

Serwis SuperKasa dba o bezpieczeństwo swoich klientów. Wszelkie dane wprowadzone przez klientów są poufne i zabezpieczone specjalnie opracowanymi systemami bezpieczeństwa.

10. W jaki sposób mogę skontaktować się z serwisem SuperKasa?

Zainteresowani klienci mogą kontaktować się z serwisem SuperKasa zarówno za pomocą wiadomości e-mail, jak i infolinii, która czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

Wybierz kwotę pożyczki

1000 ZŁ

Na ile chcesz pożyczyć?

1 M-C

Porady pożyczkowe

Pożyczka społecznościowa – co to jest?

Pożyczka społecznościowa – co to jest?

Pożyczka społecznościowa to inaczej social lending czy P2P. To pożyczka oferowana online przez osoby prywatne. Gotówkę możemy dostać na naszych warunkach. Pamiętajmy jednak, aby pożyczać w sprawdzonych źródłach.

Co to jest ERIF? Jak sprawdzić siebie w ERIF?

Co to jest ERIF? Jak sprawdzić siebie w ERIF?

ERIF jest biurem informacji gospodarczej, w którym można sprawdzić dane odnośnie do osoby prywatnej, jak i przedsiębiorstwa. By tego dokonać, należy przejść przez kilka etapów. W obu przypadkach, konieczne jest najpierw zarejestrowanie się w serwisie infoKonsument.pl. Co należy zrobić w następnych krokach?